OMG! Hackers? Orang Lama Domain Baru


Assalamualaikum pembuka bicara. Siapa yang tak kenal blogger dan hacker, Arya Putra atau dikenali sebagai Mr. Hac. Dalam entri kali ni, nenek nak sampaikan berita baik dan buruk mengenai blog beliau.

Berita buruknya, akibat masalah yang tidak dapat dielakkan, beliau terpaksa berhadapan dengan kekecewaan apabila domain yang telah digunakan selama setahun lamanya tidak dapat digunakan lagi dan kita semua tidak lagi dapat mengakses My Hackers Are Here dengan alamat http://myhackersarehere.com.

Berita baiknya, blog tersebut sudah bangkit dengan domain baru dan nafas baru. Kita cucu-cucu semua boleh akses ke blog Mr. Hac dengan alamat http://omghackers.com. Kesian gak kat beliau sebab terpaksa menguruskan beberapa hal seperti header, feedburner, rank Alexa dan sebagainya. Harapnya beliau dapat bersabar dengan cabaran yang dihadapi.

Ni screenshot wajah lama dan baru blog beliau:

 LAMA

BARU

Bilalah agaknya nenek berduit nak beli domain. Agak-agak ada orang nak belanja tak? Hihihi.

3 Responses to OMG! Hackers? Orang Lama Domain Baru

  1. Beli dekat NetKL je bro..satu domain harga RM35..kos pengurusan RM3 so total RM38..aku bank in RM40 pagi tadi, pagi tu jugak terus up domain tu..memang cemerlang..

  2. Syn says:

    http://s-y-n-d-i-c-a-t-e.blogspot.com/2012/02/how-to-obtain-free-domain.html
    haha free domain

  3. nenek says:

    @Arya Putra
    yeke? bgos ni.. bole r aq try nnt.. mhl sket xpe, asalkn bkualiti :)

    @Syn Dicate
    bole dpercayai ke? nta2 br 15 ary gne dh down ;((

Leave a Reply